صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب

Astrogeddon بهترین بازی اکشن و برنده جایزه از سوی Shareware Industry Awards 2005 می باشد، این بازی هیجانی یک نبرد سیاره ای همراه با انفجارهای متعدد و از نوع بازی های Arcade می باشد که محیط بازی قدیمی را بصورت محیطی جدید و جذاب تبدیل نموده است. ماموریت شما در این بازی، محافظت ازسیاره زمین جدید در برابر ناوگان اهریمنی بیگانگان می باشد. قواعد بازی بسیار ساده هستند: به هرچیزی که می توانید شلیک نمایید و تنها زنده بمانید! بازی Astrogeddon کاملا با گرافیک سه بعدی ارائه شده است که به شما تجربه ای جدید از یک بازی کلاسیک را میدهد. این بازی قابلیت حرکت آزادانه ۳۶۰ درجه را به شما می دهد، انفجارهای مهیب و بیش از ۲۰ نوع فضاپیمای مختلف دشمن و بیش از ۱۰۰ مرحله دشوار و سهمگین از دیگر ویژگی های این بازی می باشند. افزایش قدرت شما شامل ارتقا شلیک توپ، موشک های هدایت شونده و غیر هدایت شونده، و شلیک بصورت ممتد، انفجاری و شعله افکن می باشد.

 

Astrogeddon بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب

 

.: ادامه مطلب :.

بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

در ماه سپتامبر سال ۱۹۴۳ ارتش رایش سوم تقریبا تمامی سرزمین های اروپا را اشغال می کنند. سرزمینهایی که توسط آلمانی ها فتح شده بودند از Brest، شهری واقع در سواحل غرب قاره اروپا تا حومه استالینگراد گسترده شده بودند. گروه های مقاومت متعددی در سرزمینهای اشغالی اروپا فعالیت می کردند. با استفاده از تاکتیک های غافل گیرانه و پشتیبانی از سوی مردم محلی ، آنها می توانستند بصورت موثرتری با تعداد بیشتری از سربازان مجهز و آموزش دیده به مقابله بپردازند.
دولت بریتانیا  یکی ازبهترین کوماندوهای خود را عازم اروپای مرکزی می نماید. لهستان، لیتوانی، اوکراین و بلاروس کشورهایی بودند که تحرکات مقاومت در آنها بیشرین تاثیر را داشتند. وضایف  انگلیسی ها شامل آموزش و پشتیبانی از چریکهای داخلی جنگنده در جسورانه ترین عملیات های تخریبی و منحرف کننده نظامی بود . در این میان، شما عازم ماموریتی نوعی می شوید که شامل منفجر کردن پل ها، یورش به کاروان های دشمن و جمع آوری مهمات و اسلحه های ضروری می باشد. شخص بازی کننده همچنین در یک دزدی بانک نیز شرکت می نماید و درنهایت نیز یک پایگاه تولید راکتهای V2 را نابود می کند.
ویژگی های این بازی فوق العاده جذاب را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

 

dergame بازی جنگی و سراسر هیجان Battlestrike Force of Resistance

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی God Mode برای PC

بازی God Mode روایتی آمیخته از افسانه های یونان و ماجراهای بعد از آن می باشد. شما به عنوان بازمانده ی یکی از خدایان کهن می باشید که خانواده اش بوسیله ی Hades از طرف Mt.Olympus نابود شده اند و برای همیشه به ابدیت پیوسته اند. برای جلوگیری از یک زندگی نفرینی که پس از این شما با آن روبرو خواهید بود، شما باید با نیروهایی زیرزمینی از دنیایی دیگر بجنگید و بر آن ها غلبه نمایید. این بازی قابلیت چند نفره بازی شدن را از طریق LAN برای شما فراهم می آورد. بازی God Mode یک بازی سوم شخص Co-op می باشد که داستان مشخصی را دنبال نمی کند، تیراندازی های سریع و هیجان انگیز را برای شما بوجود می آورد و جلوه های بی نظیری را خلق می کند.

God Mode PC-RELOADED

 

God Mode cover دانلود بازی God Mode برای PC

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 صفحه بعد


salsaldownload

مجتبی

salsaldownload

http://salsaldownload.loxblog.com

صلصال دانلود

بازی اکشن و هیجانی Portable Astrogeddon بدون نیاز به نصب

صلصال دانلود

به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

صلصال دانلود